Etter det Innebandyavisen kjenner til er det nå klart at tidligere A-landslagstrener og U19-landslagssjef Magnus Skulstad tar over det amerikanske damelandslaget. 
Det amerikanske landslaget ble nummer 15 i det siste verdensmesterskapet i 2025. Før det ble laget ledet av Norgeskjenning og SSL-profilen Daniel Dalbjer. Den tidligere Grei-spilleren ledet laget til en fjortende plass i VM i Singapore i 2023 og en tolvte plass i Uppsala i 2021.